sobota 13. júla 2013

16. kapitola koniec temných slastí




posledná kapitola k poviedke Real obssesion (stará verzia)



Hlas zmĺkol.
Muž odstúpil od počítača.
Ešte chvíľu sledoval ako dievča rozrušene rozdupáva krabičku. Potom vypol aj kamery a doprial jej potrebné súkromie. Nemohol by sa na to dívať. Nie takýmto spôsobom.
Nechcel, aby ho aj ona považovala za blázna. Chcel, aby ho spoznala z inej stránky.
Dnes by mohol urobiť nejakú hlúposť. Vojsť do jej izby, dokázať Anne, že je ešte stále človekom. Možno by ho potom prestala nenávidieť.
Hlas sa obrátil k zrkadlu.
Videl v ňom pekného tmavovlasého muža. Príťažlivosť okorenená šialenstvom, nič iné by mu nedodalo taký zvláštny pôvab.
Stratil svoje meno a stal sa Hlasom len v dome, v ktorom trápil ostatných.
Spomienky ním prešli ako boľavé vlákna.
„Vráť sa do postele, chlapče...“ svetlovlasý muž surovo zovrel mladíkove krehké telo.
 „Nie, už tu nechcem ostať...“ poplašene zavrtel hlavou a pokúšal mu vytrhnúť.
„Zaplatil som za celú noc....pôjdeš, lebo...“ nemilosrdne ho ťahal dovnútra.
Nemilosrdný stisk silných rúk... On nebol na niečo také pripravený...
Potom stlačil gombík a niečo prikázal jednému zo svojich služobníkov.
Sadol si na posteľ a pokojne čakal. Keď sa dvere otvorili a dovnútra niekoho sotili, okamžite zažal svetlo.
Anne prudko dopadla na zem. Rukami si chránila hlavu a celá sa triasla. Bála sa, že ju zabije. Pošle do niektorej z tých miestností, alebo urobí ešte niečo oveľa horšie. Návšteva súkromných miestností zvyčajne patrila k posledným činnostiam, ktoré jeho zajatci absolvovali.
„Pozri sa na mňa,“ prikázal chladne.
Anne zamračene pokrútila hlavou. Hlas nemal tvár. Nikto sa naňho nesmel dívať. To bolo prvé pravidlo, ktoré okamžite začala brať vážne.
„Rada by som sa vrátila späť do svojej izby,“ vyhŕkla rozrušene.
„Pokojne to urob, neublížim ti,“ odvetil pobavene.
Anne pozbierala odvahu a zadívala sa mu do tváre. Bol to pekný mladý muž, zrejme by bol zaujímavý pre väčšinu dievčat.
Keby ho stretla len niekde na ulici, zrejme by ho považovala aj za sympatického, ale Hlas nemal nič, čo by na ňu mohlo zapôsobiť a tie jeho obchody rozhodne hovorili za všetko.
„Prezleč sa a potom príď do miestnosti 21. O nič sa nepokúšaj a zbytočne nám nepokaz večer. Náš hosť vie o tom, kto si. Nepomôže ti...“
Anne mala chuť sa s ním hádať, ale niečo jej hovorilo, že tá večera bude dôležitá. Mohla by to nazvať inštinktom, keby také veci považovala za dôležité. Preto poslúchla a rozhodla sa pripraviť.
Hlas ju nechal samú vo svojej izbe. Na posteli boli rozložené ďalšie šaty, akoby mu vôbec neprekážalo, že tie prvé pokojne zničila. Anne sa rýchlo upravila a urobila všetko pre to, aby vyzerala čo najnormálnejšie, aj napriek obojku.
Keď vstúpila do tej miestnosti, uvidela tam muža, ktorého zbežne poznala. Damien už sedel za stolom spolu s Hlasom, ktorého tvár sa ako vždy nedala rozpoznať. Ukázal sa len pred ňou, aj keď nechápala prečo. Možno si len snažil nahovoriť, že si ju získa, keď uvidí, že vyzerá celkom dobre, ale Anne na takéto veci momentálne ani len nepomyslela. Zdalo sa, že ani hosť tam nie je tak celkom dobrovoľne. Bol pripútaný k stoličke a tváril sa dosť nepriateľsky.
Hlas vstal a odviedol ju k stolu. Anne váhavo prijala jeho ruku. Začínala tušiť, že to naozaj bude veľmi zaujímavý večer.
Hlas ju galantne doviedol na jej miesto, a sadol si, až keď bola pohodlne usadená za stolom. Potom venoval plnú pozornosť hosťovi.
„Toto je Anne. Moja priateľka.“
Dievča jeho slová skôr pobúrili ako potešili. Rukou sa dotkla svojho obojku. Priateľky niečo také na krku rozhodne nenosievajú.
„Dobrý večer, pane...“
„Dobrý večer,“ zamumlal mladý muž.
„Drahý Damien. Predpokladám, že tušíte, prečo som si vás sem pozval. Zamiešali ste sa do vecí, ktoré sú akosi mimo vašej ligy. Mrzí ma, že sme sa tu zišli kvôli takýmto nepríjemným dôvodom. Naozaj som nemal v úmysle vás takto narýchlo vytiahnuť z domu, ale táto vec neznesie odklad. Chcem, aby ste my vydali môj tovar. Našiel som klientov, ktorí mi za chlapcov zaplatia ešte dvakrát toľko, ako som dostal pôvodne. Určite chápete, že takýto obchod si nemôžem nechať ujsť.“
„Nebudem s vami spolupracovať...“
„Budete, ak nechcete, aby som sa aj ja zaplietol do vašich obchodov. Viete predsa, že vás dokážem pripraviť o všetko. Už som vám kedysi predviedol čoho som schopný a bola to len malá ukážka toho, čo sa vám stane, ak si nedáte väčší pozor. A mám aj dokumenty, ktoré dokazujú vaše spojenie s dosť pochybnými ľuďmi. A áno, niektorí z nich by vám dopomohli dostať sa do väzenia. Predpokladám, že tam by ste boli veľmi obľúbený.“
Damien chvíľu vzdorovito mlčal, ale bolo na ňom vidieť, že ho celá táto situácia veľmi zasiahla.
„Mám tu celý spis, ktorý sa dostane do tých správnych rúk. Ešte dnes večer, ak to bude potrebné...“
Na veľkej obrazovke sa objavili dokumenty, ktoré boli pre Damiena konečným úderom.
„Čo chcete?“
„Už som vám povedal. Všetko prebehne úplne nenásilnou cestou. Postaráte sa, aby dostali špeciálne osolené jedlo, po ktorom všetci zaspia ako neviniatka. Potom nás necháte mojich ľudí prejsť zadnými dverami. Tovar si prevezmeme to ostatné už nie je vaša starosť. Všetko prebehne rýchlo a bez väčších ťažkostí...“
Damien dlho rozmýšľal. Anne naňho ľútostivo hľadela, ale nemohla s tým nič urobiť.
„Kam ich pošlete?“
„Tentokrát o nich prejavila záujem úplne iná klientela. Povedzme, že celosvetového formátu.“
„Dobre, urobím to, ale mám istú podmienku.“
„Neviem, či vám dovolím klásť si podmienky, ale môžete to skúsiť.“
„Erik ostáva u mňa. A Taro tiež. Nič by ste z neho nemali. Je v hroznom stave.“
„Zaplatili ste zaňho. Chápem, že sa nechcete vzdať toho, do čoho ste investovali. Ten mladík môže ostať u vás, ale Tara vám nemôžem nechať. Klient, ktorý si ho vybral vie o jeho problémoch a verte mi, že ho nemôžem v žiadnom prípade sklamať.“
„Obávam sa, že sklamete všetkých svojich klientov...“
„Nezahrávajte sa so mnou. Som pripravený vám ukázať...“ k ničomu ďalšiemu sa už nedostal.
Niekto rozrazil dvere, dovnútra sa nahrnuli muži odetí v tmavých uniformách, nápadne pripomínajúci špeciálnu jednotku.
„Čo to má znamenať, Damien bol predsa...“
„Veliteľ, odveďte slečnu k ostatným, nech zapíšu jej výpoveď...“
„Áno, pane.“
„Damien nikdy nebol taký ako sa zdalo. Všetky tie reči o mojej tvári, ako sa to nedá napraviť, bola to len zámienka, aby si ma prestal považovať za hrozbu, aby si nikdy nezistil, pre koho vlastne pracujem. Damienova identita bola umelo vytvorená, všetko to, čo o ňom vieš, sú klamstvá. Obávam sa, že vy už nebudete obchodovať s nikým...“

Vyhľadávať v tomto blogu

Na čom práve pracujem...






Pripravujem tri jednorázovky: Dexter pár A/B pridané na Meropesvete!

Real obsession

Pokušiteľ

Dúhový chlapec (v príprave)

Obľúbené príspevky