piatok 15. januára 2010

Som stále tu...+ Lennyho príbehXD



Momentálne mi múza opäť trošku štrajkuje, nejak sa stále zastavím, keď napíšem polstrany a ďalej nič... No snáď sa babka múza zas umúdri tak sem dávam akurát tak nový atavar k Real obsession (už v poradí neviemkoľký...)A čo sa týka "Lennyho príbehu" to je taká vec,čo som začala pozerať, kvôli momentálnemu nedostatku tých vecí, ktoré ma bavia... (Supernatural, Merlin a spol.)



Náhodne som kvôli tomu, že mi nešlo písanie zablúdila opäť na yt. (Kedže s každej mojej rozpísanej poviedky mám len polstranu a spojiť sa to nedá, tak to nejak tak vyšlo...) A nejakým zázračným a čisto náhodným spôsobom som klikla na nevinne vyzerajú link s názvom Lenny & Carsten (skrátka sa to niekde mihlo pri videách, ako je zvykom na yt, tak som sa kukla a začala som to sledovať.)

Samozrejme sa z toho vykľul (ako inak) príbeh s párom muž/muž.
Je síce súčasťou istej nemeckej telenovely, ale to ma momentálne ani trochu netrápi, lebo oni to fakt vedia zapracovať... Takí Chris a Oliver sú tiež zlatí a aj keď sú súčasťou telenovely rozhodne mi to neprekáža. Pretože nemusím kukať celú telenovelu, aby som sa neunudila iným vzťahmi) A keďže som hľadala niečo fakt oddychové... (a nič priveľmi veď viete, smrť a tak... a zas len smrť, ako to býva...) Skončila som pri príbehu tých dvoch...

Krátky obsah
(Upozorňujem, že to pozerám len od určitého momentu, čiže zas nie celý seriál)
Lenny a Carsten sú najlepší priatelia, ale ich vzťah naruší vzájomná príťažlivosť, dokonca si prejavia aj lásku, ale Lenny napokon celú vinu z toho, čo sa stalo zhodí na Carstena a ich priateľstvo sa výrazne naruší.
Lenny sa rozhodne žiť s priateľkou a svoje problémy vo vzťahu zväčša rieši agresívnym správaním a napriek tomu, že sa tomu bráni niečo ho stále priťahuje ku Carstenovi...

Pár:
Lenny/Carsten, Lenny/Emily

Žáner:
romantika, občas dramatické, súčasť telenovely GZSZ

Dostupnosť u nás:

Pokiaľ viem, tak to nikde nedávajú. Možno len na dajakom nemeckom kanáli...
Na yt a dailymotion to môžete nájsť, buď čisto po nemecky, alebo s anglickými titulkami...





2 komentáre:

  1. Našla jsem, teda ono je to na části, chm a anglický titulky, chm... Ale podívám ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja kukám, verziu od Muerte0805, teda sú tam aj také iné, čo ešte sledujú aj ten začiatok, keď sú len kamoši.... No tha vieš, telenovela tak, ale není to zlé:))

    OdpovedaťOdstrániť

Vyhľadávať v tomto blogu

Na čom práve pracujem...






Pripravujem tri jednorázovky: Dexter pár A/B pridané na Meropesvete!

Real obsession

Pokušiteľ

Dúhový chlapec (v príprave)

Obľúbené príspevky