utorok 16. júna 2009

Katastrofa

nezvyknem písať na blog nič o mne, ale teraz už musím, teda musím to niekam napísať aspoň, tak to pre istotu hádžem na všetky moje blogy. Nuž, keď máte odvahu čítajte, varovanie, výlevy, skôr, neodporúčam čítať, pokiaľ sa ešte len chystáte na VŠ...




Všetky skúšky mi ostali na posledný týždeň, teda takmer všetky zatiaľ (3), nejak sa mi nepodarilo ich urobiť, no hrôza a des. Asi sa ten posledný týždeň zbláznim nuž čo... Napätie treba do poslednej chvíle, aby som sa nenudila... To bude peklo. Teda niežeby som sa doteraz nič neučila, ale je nejak málo termínov a kým som jedno dokončila už začalo druhé, aj tak nestíham všetky skúšky urobiť... Krátke skúškové, veľa skúšok. Ale vedela som už dopredu, že všetko nestihnem. To mi bolo jasné.
A čo je katastrofa? Je mi to tak trochu jedno. Vôbec ma to nevzrušuje. Mám toho dosť a nejak ma to už neberie. Rozmýšľam, či bolo vôbec na dačo dobré isť na vysokú školu, hlavne, keď sa človek potom cíti ako... ehm... A pritom je to jedno, či sa snažím či nie stále je to rovnaké no to moje šťastie, no comment.
Koniec sveta? Jasné, že nie. Svet kvôli tomu samozrejme neskončí a ja tiež nie. Skrátka bojuje sa ďalej, až do posledného týždňa.


Vyhľadávať v tomto blogu

Na čom práve pracujem...






Pripravujem tri jednorázovky: Dexter pár A/B pridané na Meropesvete!

Real obsession

Pokušiteľ

Dúhový chlapec (v príprave)

Obľúbené príspevky