sobota 18. septembra 2010

18 kapitola Raj hriešnikov 3


varovanie: 15+, dokončenie kapitoly



Tieň sa na nich mrazivo usmial a spokojne k nim vystrel ruky. Oboch ich postupne vyobjímal a vybozkával.
Belphegor a Azazel na seba zarazene hľadeli. On sa nezvykol takto správať, málokedy sa niekoho dotkol.
Napriek tomu Lucifer najviac túžil po pozornosti krutého Tieňa.
Všetci vedeli, že tí ostatní sú len hračkami na rozptýlenie. Tieň bol tou bytosťou, ktorú si chcel udržať, ale to nebolo možné.
Tieň sa s ním vždy len zahrával a čo najviac ho dráždil. Preto ho padlí ani démoni nemali príliš v láske. Podvedome sa ho báli a ani jeho nádherne žiarivý úsmev ich nemohol presvedčiť, že má dobré úmysly.
„Neprišiel som za vami kvôli tým spomienkam. Mňa tieto záležitosti až tak nezaujímajú. Požiadal som pekelného princa Lucifera, aby mi vás oboch na určitý čas požičal.“
Azazel a Belphegor sa na seba znepokojene pozreli. Obaja sa poriadne zachmúrili, ale neodvážili sa mu protirečiť.
„Lucifer s nami nepôjde?“ s nádejou sa spýtal Belphegor.
Obával sa, že sa nebude mať o koho oprieť ako dôjde k najhoršiemu.
„Nie, nepozval som ho. Chcem, aby ste mi pomohli vybrať si moje nové hračky. Lucifer sa rozhodol darovať mi pár démonov, podľa vlastného výberu. Tí, ktorí mi slúžili predtým ma už nudia,“ vysvetlil možno až príliš zdvorilo.
„Chcete si nechať nás?“ vyplašene vyhŕkol Belphegor.
„Nie, vás dvoch nie. Potrebuje, aby ste ostali v jeho blízkosti. Zatiaľ ma budete len sprevádzať do pekla a pomôžete mi dopraviť nových služobníkov do mojej dimenzia. Nebojte sa, nezdržím vás príliš dlho,“ uisťoval ich spokojne.
„Dobre,“ neochotne odvetil Belphegor.
Pevne sa chytil Azazelovej ruky a prijal aj dotyk tej Tieňovej.
Obaja už dopredu ľutovali nešťastníkov, ktorých si Tieň vyberie. Jeho dimenzia bola síce pokojnejšia ako peklo, ale Tieň bol poriadny zvrhlík a neštítil sa ničoho...
Povrávalo sa, že má rád rôzne typy netradičných hier a experimentov...
Peklo ich privítalo dosť chladným spôsobom. Všade vládlo až príliš veľké pracovné nasadenie a Luciferova energia udávalo tón možno až prílišnej horlivosti.
Tieň ich nechal vznášať sa nad ostatnými a chvíľu pozorovali duše. Tieň fascinovane hľadel hlavne na novú zbierku vrahov, ktorón možno až prílišnej horlivosti.
Tieň ich nechal vznášať sa nad ostatnými a chvíľu pozorovali duše. Tieň fascinovane hľadel hlavne na novú zbierku vrahov, ktorí ešte neboli porozdeľovaný na miesta odpykania trestov.
Boli rozdelení do akýchsi priečinkov, duše boli naukladané jedna na druhej a nespokojne šomrali.
„Moji obľúbenci. Postarajte sa o nich dobre. Niektorí z nich ma dokonca mohli počuť...“ spokojne im zamával a pritiahol anjela a démona bližšie k sebe.
Spoločne pozorovali, ako sa z tmavej krajiny pekelnej vynára Ryan.
On mal teraz za úlohu prerozdeľovať hriešnikov, ale namiesto toho sa vznášal niekde v úzadí, imaginárnymi rukami si zakrýval tvár a plakal. Očividne ho trápilo dlhé odlúčenie od brata. Nemal dovolené opúšťať vstupnú zónu a mohol len zaraďovať duše.
Vrahovia sa naňho podozrievavo vyškierali a pokrikovali naňho neslušné slová.
„Toho si zoberiem. Azazel, prines mi ho!“ Tieň ukázal prstom naňho.
Azazel neochotne povystieral svoje krídla a dostal sa, až k Ryanovi.
Neostávalo mu nič iné, len poslúchnuť. Vzniesol sa nižšie a zdvihol Ryana do bočného prúdu, ktorí slúžil pre vyššie bytosti. Tieň málokedy zostupoval až úplne do pekelnej jamy.
Vždy sa skôr držal na okraji.
„Azazel, čo to robíš?“ oboril sa naňho.
„Mrzí ma to, ale nemám na výber,“ smutne odvetil anjel. Musel ho držať ako nejaký balík, ale nič iné mu neostávalo.
„Čo sa deje. Prosím, zlož ma dolu!“
„Nemôžem. Buď radšej ticho,“ uzemnil ho Azazel.
Odniesol ho až k Tieňovi, ktorý si ho uznanlivo obzeral. Rukou sa dotkol spojenia, ktoré Ryana prepájalo z jeho bratom.
„Chcem aj toho druhého. To bude pekný komplet,“ tešil sa Tieň.
Vyzeralo to, akoby už bol dávno dohodnutý, že si ich vezme.
„Belphegor, priveď ho sem, aby sme mohli odtiaľto vyjsť,“ prikázal svetlovlasému démonovi.
„Áno, môj pane,“ nesústredene odvetil Belphegor. Zletel nižšie do pekla a chvíľu mu trvalo, kým našiel Matta.
Potom sa spoločne presunuli do Tieňovej dimenzie.
Chlapec odetý v rímskej tóge si sadol na výrazne červený gauč a požiadal ich, aby mu jeho nové darčeky zložili k nohám.
Ryan a Matt skončili vedľa seba na zemi, úplne nahí sedeli pri Tieňových nohách. Na ich tvárach sa zračil hnev a zúfalstvo.
Na krkoch sa im objavili železné obojky a reťaze, ktoré im bránili premiestniť sa.
Matt pevne objal svojho brata a pokúšal sa ho upokojiť. Nemohli prehovoriť, akoby ich niečo úplne blokovalo. Lucifer sa ich vzdal, namiesto trestu ich poslal na miesto, z ktorého nemôžu uniknúť.
„Dovolíte nám odísť, pane?“ opýtal sa Azazel. Videl ako sa Belphegorovi tisnú slzy do očí a nechcel, aby pred Tieňom prejavil nejakú slabosť.
„Áno, pokojne choďte a pokračujte vo svojich povinnostiach,“ okamžite ich prepustil Tieň.
Potom sa obrátil k svojim novým hračkám.
„Vitajte v pravom raji hriešnikov...“ potiahol Matta za reťaz a donútil ho pustiť plačúceho brata.

poznámka autorky: Matt a Ryan sú už vybavený. Už sa viac nevrátia do pekla a ostatnú s Tieňom. Tým pádom už ostáva len Samuel a Belphegor, Azazel a Lucifer, teda, zatiaľ budem riešiť ich osud a tak... Matt a Ryan sa možno objavia ešte v nejakej časti, ale ich osud sa už nejak výrazne nezmení:D čiže ich situácia je už uzavretá:D

1 komentár:

  1. Ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne! Prosím nedělej to. Chudáčkové moji... Nemůžeš jen tak odříznout mojí oblíbenou postavu a ještě říct, že už tam o něm nic nebude. Prosím... Mám Ryana ráda. Prosím nedávej ho pryč. Vrať ho do děje :'(. A Belphegor. Jsem ráda, že aspoň ten tam bude. Upřímně je mi fuk, co bude se Samem, nějak tu postavu nemám ráda. Stejně tak Mattyho. Ale Ryan... Ach jo, to asi nerozdýchám. Prosím vrať ho do děje :'(. Prosím, prosím, prosím...
    Tohle bylo tak zlé. Tak strašně zlé, kruté, špatné...
    Pěkná kapitola. Ale to zlé, co se v ní stalo úplně tu pěknost kapitoly zabíjí... :'(

    OdpovedaťOdstrániť

Vyhľadávať v tomto blogu

Na čom práve pracujem...






Pripravujem tri jednorázovky: Dexter pár A/B pridané na Meropesvete!

Real obsession

Pokušiteľ

Dúhový chlapec (v príprave)

Obľúbené príspevky