štvrtok 24. decembra 2009

Krásne Vianoce 2009






Vianočné prianie od Merope... ehm, prípadne také niečo o tom ako asi vyzerá tajomná tetka múza...Čítať len na vlastnú zodpovednosť!!!



Prajem všetkým krásne Vianoce, veľa darčekov a v novom roku ešte viac slashu/yaoi a veľa nových nápadov...

Rozprava o múze

Pôvodne som chcela niečo napísať, prípadne pridať aspoň kapitolku k Real obsession, ale múza sa rozhodla, že sa na Vianoce niekam presťahuje asi do takej krajiny, kde múzy oslavujú a neráčila zatiaľ prísť.
Pretože neprišla ani na zavolanieXD tak vám ju aspoň opíšem. Moju múzu si predstavujem ako:
starú babku s takým drdolom na hlave, a má také fialové šaty- blúzku + dlhú sukňu... A dokonca ani vôbec nie je pekná, ale keď tu nie je, tak sa skrátka nedá nič rozumné vymyslieť.
A naozaj netuším, prečo si myslím, že tak vyzerá, ale jednoducho to tak je. Keď si predstavím múzu vybaví sa mi taká osôbka.
Momentálne je celkom namotaná na Pokušiteľa. Nič iné pre ňu neexistuje a keď chcem písať niečo iné, tak nedovolí. Preto mi stojí dlho aj Real slash.
Ale, aby som sa nehnevala, že tu nie je poslala mi aspoň pár nápadov. Aj, keď bez múzy to fakt nie je ono.

1 komentár:

  1. Luv, i Tobě krásné Vánoce! Pokojné, šťastné, plné inspirace a lásky :X :-*

    OdpovedaťOdstrániť

Vyhľadávať v tomto blogu

Na čom práve pracujem...






Pripravujem tri jednorázovky: Dexter pár A/B pridané na Meropesvete!

Real obsession

Pokušiteľ

Dúhový chlapec (v príprave)

Obľúbené príspevky