nedeľa 19. apríla 2009

Ach, božeXD Real slash info, dôležité!!!

čítajte, už viem, prečo XD sa pomiešali postavy...no hrôza, skrátka jedna kapča nie je tam kde má byť...Pre istotu pridávam aj súpis kapitol, spolu zo zaradením do série, lebo sa stala menšia chyba. Keď chcete vedieť viac čitajte dalej





Stala sa taká vec, že teraz ked som si prečítala koment od Aemi došlo mi, že kapitolu č. 3 Mám to, čo je tvoje. Mám zle zaradenú do rubriky. Teda už minule sa mi to zdalo, ale nejak som nemala čas sa tým zaoberať a keď som sa lepšie pozrela zistila som, že skrátka. Mám tam trochu bordél. čiže Kapitolu 3. Mám to, čo je tvoje idem hodiť tam, kam patrí, do II. série, s prvou sériou nemá nič spoločnéXD oh, tak prepáčte, idem to napraviť. Takisto aj takzvaný odkaz na 6. kapitolu Zmierenie a chyby patrí do inej poviedky. Už som to opravila a mrzí ma, že sa to tam nejak zamotalo. A potom sa čudujem, že tam niečo nesedí.

Tak pre istotu vypíšem všetky kapitoly s prvej a druhej série, aby to bolo fakt jasné, keby náhodou to niekomu ešte nesedelo.

I. séria
1.Tvoja cesta
2.Umývanie starého riadu (Spolužitie nie je ľahké)
3.Dôkazy a akt, ktorý sa nesmie opakovať
4.2x nevstúpiš do...
5. Kliatba zdržanlivosti
6. Nevyhnutné zlo
7. Zblíženie duší a tiel
8. Predplatné na nákup zázrakov

II. séria
Prológ
1. kapitola Výbuch
2. kapitola El
3. kapitola Mám to, čo je tvoje (predtým bola nesprávne zaradená, už opravené)
4. kapitola Rodinný podnik
5. kapitola Medvedík
6. Zúfalstvo



Vyhľadávať v tomto blogu

Na čom práve pracujem...






Pripravujem tri jednorázovky: Dexter pár A/B pridané na Meropesvete!

Real obsession

Pokušiteľ

Dúhový chlapec (v príprave)

Obľúbené príspevky